three subjects

Nu har Julia gått hem. Vi har gjort läxor, och jag är en Twilight-affish fattigare. Så lätt att göra en liten Julia glad!

Jag fick nyss ett sms om att jag har tandläkartid imorgon. Positivt: Jag missar lite av franskan. Negativt: Jag kommer behöva läsa 20 sidor i engelskan tills på torsdag. Och jag kommer ha ont som *** på kvällen. Ska ta reda på när jag får ta ut den också, måste verkligen komma ihåg att fråga!

Alltså, jag är helt sjuk i huvet; förra veckan och nu, så tror jag alltid att det är en dag före... Idag är alltså onsdag för mig... Skumt va? Fast det är ju skönt på helgerna! Då har jag liksom en dag extra! Neej, jag måste skärpa mig!

Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0