Speedad!

Okej... Jag är jättepigg... Vet ni varför? Alltså, jag säger, men lova att inte göra som jag gjorde idag, haha!

Jag har min mobil som veckarklocka, för jag vill bara slänga min bip-bip-bip-bip-biip-biip-biiip-biiiip väckarklicka i väggen när jag hör den! I alla fall, men i natt, så laddade min mobil tydligen ur, så den ringde inte imorse... Kuul...! Så jag vaknade 7:50 (hur fan kan man vakna av sig själv 7:50 när man vaknar 10 på helgerna?)mamma och pappa hade kollat på mitt schema och sett att jag börjar 9, men det är "frivilligt", man kan gå på extraengelska om man vill. Okej, det låter som något man har om man är dålig på engelska, men det är faktiskt tvärtom, och man vill ju ha bra betyg! Jag hann inte mer än att be mamma göra en macka, sätta på mig kläderna, sätta i linserna, och kuta till skolan! När jag kom dit var jag supertrött, men nu är jag som sagt jättepigg, antagligen för att jag fick sova längre, haha!

Ska läsa lite tror jag, man blir ju speedad av att sitta vid datorn (och får finnar, visste ni det?)
Godnatt!
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0