Till landet

Nu ska vi dra iväg här. Vet ni? För första gången ska jag inte ta med mina Twilight-böcker! Okej då, andra, när vi åkte till Grekland i somras hade jag inte med dem, jag försökte köpa alla böcker på pocket för att ta med, men alla hade inte kommigt ut... Jag var (är!) för rädd om böckerna för att ta med dem till en sandstrand! Men nu ska jag alltså inte ta med dem! på söndag får jag återse dem... Vem vet, det kanske är bra för mig? Ett litet steg för mänsklighetern, ett stort steg för Elin! Men jag tar med datorn (men som ni vet så finns det inget internet där) och där ligger Midnight sun, twilight/newmoon-bilder och massa småhistorier ur twilight (som bella och alie schopping o.s.v. haha, de är inte med i böckerna!) så jag klarar mig! Jag har också med filmen!
Jag sa att jag inte skulle se böckerna föräns på söndag, inte att jag skulle vara utan Twilight!

Ha ett fortsatt bra lov allesammans så hörs vi på söndag! (kameran följer med!)
Kram Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0