Friskförklarad

Hejsan!

Elin is back on track! That's right: från 39 till 36c på ungefär tre dagar... amazing! Haha, ledsen att jag skriver så mycket engelska nu, men jag har sett klart andra säsongen av gossip girl (som jag fick av mamma och pappa, son't you just love parents? Oj, nu gjorde jag det igen...), vilket är typ 20 avsnitt på dehär dagarna jag varit sjuk, haha! Så. Otroligt. Bra!! Jag undrade faktiskt när G skulle komma tillbaka! En gång ond, alltid ond! D (i dethär fallet Dorota!) är en kunglighet i Polen, och gift! Hon kanske var GG? Hon visste ju tydligen allt om B, C, N och alla andra som hon får höra talas om hemma hos W's? C sa till B att han älskar henne! Det gjorde min dag!

Annars då? Jag hoppas ni inte tänker något i stil med: "men hon var ju sjuk? Då kan man ju blogga?" Haha, svaret är nej! 39c, please, jag orkade inte ens kolla på GG då, det var under mina 38-perioder! Jag var så trött att jag inte ens orkade sova! Jag var en geléklump, haha, jag var rädd att jag skulle få liggsår. Ni vet dendär förkylnings/nässpray-reklamen där nån sitter på ett kontor med pappersnäsdukar upp till naveln? Så var det för mig. Fast upp till halsen. Och så hostade jag. Hostar menar jag. Gosh vad jag snackar om hur sjuk jag är/var! Trååkigt! Sånt gör bara pensionärer! Det är ju höstlov! Men det tråkiga är att imorgon är sista dagen jag är i stan, på torsdag åker jag till landet och eftersom jag friskförklarade mig själv imorse så är ju alla människor redan upptagna... suck... Så det betyder att jag antagligen sitter hemma imorgon och typ... städar mitt rum... Blä...

Omg! Jag älskar att min käre bror prenumererar på KP, kolla postern!



Det enda problemet är att det är nåt fotbollslag på baksidan... hm. Jag får fixa det på något sätt, haha.

Visste ni att det är internationella nalledagen idag? Ta fram era nallar och ge dem en exra puss!



Okej, jaa, den vänstra är en panda, men panda är en björn, så det så! Släkting med brunbjörnarna, det kan ni ju googla om ni känner för det...

Glöm inte Ugly Betty om 20 minuter och DHW efter det! (har funderat, kan det vara Katherine som ströp Julie? Eller psykopaten Zach som har kommit tillbaka? Vem vet?)
Kram Elin

Kommentarer
Postat av: constance

haha elin, vad rolig du är :)

2009-10-28 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0