Tv-kväll

Ugly Betty:

Betty kommer till en lösning
för att kunna handskas med
sina hemförhållanden men
hennes sexiga granne
distraherar henne från att
nå sina mål. Daniel döljer
spåren när Connor vägrar
lämna ut vem som är Mollys
beundrare.


Desperate housewives:

Kvinnorna på Wisteria Lane
tittar tillbaka på Edies liv och
minns många goda stunder.
Susan minns deras första möte,
Lynette minns en minnesvärd
utekväll och Gaby minns en
kväll av vänlig konkurens.

Jag ska också spela in House som går i kanal 4 klockan 21:00, för just dethär avsnittet lockar mig extra mycker =) De som följt min blogg ett tag vet att jag kollade på det hela tiden förut, haha!

House:

Doktor House blir övertygad
om att en av skådespelarna
i hans favoritsåpa är allvarligt
sjuk. Efter att ha studerat
symptomen på teven berättar
House om sina upptäckter för
gruppen och för skådespelaren,
men ingen av dem tror på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0