Sommardag!

Som sagt så somnade jag väldigt sent igår, vid 4-tiden... Vaknade 12:30 och var då ensam hemma, familjen hade dragit ut på cykeltur. Skönt att ha lite lugn och ro! När de kommit så gick vi ut och tittade lite på maran, och sedan åkte mamma och jag iväg och handlade. Träffade Mickan på affären, vi kanske ska ha picnic imorgon, det ska bli ännu varmare! Men det beror på när vi kommer tillbaka ifrån lunchen och om hon ska till landet eller ej. Två anledningar till att sluta skriva nu: Jag ska ut på balkongen och läsa FRIDA och en Twilighthistoria (superbra! ett fan har skrivit den, aah! Verkligen, lovar, den är jättebra!) och käka jordgubbar och godis. Två: Jag brände mig på plattången och har liksom, inte en blåsa, utan två röda streck som ser ut som ärr, och de sitter (okej nu ska jag försöka förklara) högra handen, handflatan, lite nedanför lillfingret, längst ut! =) fattar ni? Aja, den går ialf i datorn när jag skriver och det går väldigt ont! :) Ha en bra kväll! Oj vad tråkigt inlägget ser ut... Ni ska få en bild ;)


Jag ser fett dissad ut, haha! Jag ställde mig lite på fel sida...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0