Landet nästa

Jag ska strax börja packa, vi ska åka till landet vid 15-tiden. Skönt att det är långhelg! Vad ska ni göra? Det skulle vara mulet och ibland sol där så det blir nog mest promenader, studsmatta och Twilight för mig; och just det! So... Suuck! Vet ni vad? Olivia har lagt upp våran reklamfilm (ANT-filmen ni vet?) så här får ni se den!



Bra va? x) Vi är i alla fall jättenöjda med den! Men nu ska jag nog börja packa... Jag tycker faktiskt inte det är så tokigt att åka bil (bara för att jag är läs-freak) och när det är mulet och lite rugg-väder så tycker jag det är ganska mysigt! Man lyssnar på musik och läser, eller kollar på film, och har med sig en macka eller nåt, haha! Jag blir alltid jättesugen på att äte saker när jag åker bil, nån mer? Men nu måste jag faktisk börja... Skriver igen på måndag! (Hur många gånger har jag sagt det egentligen, vi har många långhelger och ledigheter nu känns det som... Vi går mot sommarlovet i snabbspolning!)

Kram Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0