Konstiga tankar, Ingen fantasi och Äppelmos...

Sån himla träningsvärk! Jag får tårar i ögonen varge gång jag böjer mig ner! Det visar ju hur otränad man är...

Jag har inget att skriva omoch jag har inget att göra... Hhhhm, vad gör man då? Jag vet seriöst inte! Ska kolla lite om jag kan ladda ner Eyes on fire till min mobil på något sätt... =) Ledsen för tråkigt inlägg, men här händer det inget spc, Andreas har åkt till Kärsön med fritids (kommer själv ihåg när jag gjorde det i trean...!) och mamma & pappa jobbar ju fortfarande så jag är själv hemma.... Jaaahapp.... Annars då? Åt risgrynsgröt när jag kom hem vårlhungrig som jag var och kom på; Hur måga gillar äppelmos? XD Jag älskar det, jag bara kom på frågan när jag tagir och sedan slickade på skeden ;) Vad har alla människor äppelmos till egentligen? Äter ni det offta? Tycker ni det är äckligt? Smaskens? Toppengodis? Tvång?

XD Hejdå, och bara s¨å ni vet så tror jag att jag ska gå och lägga mig, jag är väldigt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0