XD

Nu är vi klara med alfapet =) Jag vann, andreas fick 57p, pappa 66 och jag 106! Därför har jag mkt tillfredställande i svenska =) haha!

Jag glömde berätta en rolig grej som hände ingår när mamma och jag skulle hämta våra jackor när baletten var slut:

Det är ju inte precis kö, man står bara bakom disken med sitt nummer och när nån fått sina grejer och går så klämmer man sig fram =) Det var en tant som stod till höger, och så gick mannen till vänster om henne, så jag klämde mig då fram i den lilla luckan som blev, och väntade. Helt plötsligt så hör jag tanten:
"Du vill komma fram eller?" säger hon lite barskt, och jag fatta ju inte att hon pratade med mig föränns hon tittade uppfordande på mig, så jag var ju  lite chockad...
"...Va?"
"Ja du tränger dig!"
"Va? Asså nä, det blev en lucka s..."
"DU TRÄNGER DIG!"
Då svarar inte jag, haha
Sen när en kommer och ska ta nåns nummer så böjer hon sig fram å ba:
"TA MITT NUMMER NU HÄR!!"
Och nu undrar jag: vem var den omogna av oss liksom? =)

Haha, men nu ska jag hoppa ´ner i badet och sen blir det so....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0