The body shop

Tjabba tjena hallå!

Hur är det? Jag är på toppenhumör! =) Hur kan man vara annat när ens hummör och solen strålar ikapp?
Idag efter skolan gick jag till the body shop för att byta ut en cocnut lip butter (jag fick 2 likadana) och för att utnyttja mitt presentkort! Haha, jag tänkte att jag bara skulle byta och bara kolla lite, men jag kunde ju inte holla mig!! Jag bytte till papaya och jag köpte rastberry body butter!! Den luktar sååååååå gott!! Somrig, glassigt, frächt! Mumma! Jag hhittade också en jättego' lukt, brazil nut hette den, men jag kunde inte köpa den eftersom att jag är alergisk mot nötter så kan jag inte ha den... :( man ska ju namligen inte ha produkter med ingredientser som man inte tål! =) smart va? Men asså the body shop hjälper ju mot torr hud lika mycket som godis är gott!

Alla grejer från the body shop som jag har!:

Body butter: Coconut, Raspberry, Wild cherry
Body lotion: Coconut
Body scrub: Coconut, Wild cherry
Lip butter: Coconut, Papaya, Pink grapefruit
Shower cream: Coconut, Wild cherry


Men nu ska jag fortsätta tjecka in the body shop:s hemsida ;)


 
De jag köpte idag




Lite av det ´jag har, men jag har inte köpt nån för egna pengar, bara fått =) Raspberry köpte jag på mitt presentkot ;)

Kommentarer
Postat av: constacne

hihi jag har också hallon bodylotionen, och grape och papaya läppglansen, jag misstänker att du och jag har samma smak ;)

2009-03-18 @ 18:32:10
URL: http://conne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0