Kväll och Let's dance

Hejsan hejsan!

Nu har jag precis varit ute med Sally, och nu är det paus i let's dance, heja morgan!

Nån som känner mig vet hur mina flummutbrott kan vara, när jag skrattar så jag tappar andan, får tårar i ögonen och typ kippar efter luft... Bra att veta om man ska första min nya s.k. "rutin" här på bloggen, replik!

Idag var det Ellinor som uttalade sig om mitt skrattanfall dårå.
"Asså hörrni, tänk på Elin som full asså, som dethär fasst tio gånger värre! Det måst jag se nån gång!" Då började jag förståss skratta ännu mera... =)   (för allas information så har jag aldrig druckit, hehe bara så att alla vet (a) i'm a good girl tihi)

Idag ringde inte väckarklockan, så mamma kom in i mitt rum när det var en halvtimme kvar tills jag skulle gå upp, "Elin. du måsta ju gå upp nu?" Jo tack, jag fattade det då, liiite för sent...

Som ni vet så beställde jag de två sista böckerna i twilight-serien, fast det gick bara att boka den sista eftersom att den inte har kommigt ut på svenska än, och iförrgår så fick pappa ett brev hem om att den tredje boken gick att hämta på sabis =) så han sa att han skulle hämta den på torsdagen, så när jag kom hem igår var det första jag sa:

"PAPPA!! Har du boken!!!??"
"Mm..... Jag hämtade den åt dig...."
"VAR ÄR DEN!!!????"
"På ditt skrivbort, lugna ner dig!"
"TAAAAAACK!! TACKTACKTACKTACK!!!!"

Jag satte mig ner och läste den direkt, men bara i typ en halvtimme, för sen ringde mickan upp, så vi gick en promenad på djurgår'n :p en timme! jag är stolt! Sen läste jag på kvällen, och till 23:30.... =) Läste mellan lektionerna, och när jag kom hem. och på bussen till dansen, och innan maten, nu är jag på sidan 171, FATTAR NI ATT JAG ÄR BEROENDE?


Men nu börjar det igen, skriver kanske mer sen =) hejs


Kommentarer
Postat av: katinka

jo, jag vet hur vet känns . dem är helt berondeframkallande . jag har också beställt den sista på svenska ! min kommer i brevlådan den 11 mars- fattar du hur överlycklig jag är eller ?! haha :) jag läste den 3:dje boken 3 GÅNGER i alperna . dem är seriöst helt beroendeframkallade .

2009-03-08 @ 19:20:56
URL: http://katinkas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0