Tjejmiddag

Här kmr lite bilder från tjemiddan, som utlovat! Låt bilderna tala för sig själva!



Och här är grejer som jag fick =)


Spray bodylotion, coconut, the body shop
Dushkräm, coconut, the body shop
Body butter, coconut, the body shop
Peeling gel, coconut, the body shop
Parfym, kokos
Body lotion, kokos
Lip balm, coconut, the body shop
Supergullig krytpåse
Badkulor
Flipflop nyckelring
Hjärtörhängen
Halsband
En till lip balm, ska bytas mot annan sort =)
Constance bjuder mig på bio imorrn'

Och så har jag inte fått av ebba elli och wendela än =) kulkul! Men jag kmr inte ihåg vem jag fått allt av =) menmen, tack allihopa!! Mkt kokos jag fick föressten, tur jag tkr om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0