Söndag = ångest

Hej tjollahopp!

Först av allt: Grattis Isabelle, nybliven fjortis! :)

Efter att Katinka gått, vid 10 - tiden, lade jag ihop gästsängen och så, sedan fick jag värsta rycket: jag damsög och dammade hela mitt rum, öppnade fönstret (efter att ha tagit bort alla tusen prydnadsgrejer, sen fick jag försöka lirka upp det, men det övergick sedan till våld...) som sagt, vädrade, sedan tog jag en dush, och unnade mig mina miljardersmiljoner dush, scrub, och lotions ja fick på min tjejmiddag =) Sen satte ja mig ner och kollade på "Green stuffed tomatoes (stekta gröna tomater)" För er som inte sett den: Ni måste kolla på den! Det är verkligen den bästa film jag nånsin sett! Haha, sen kollade jag igenom alla omärkta dvd:er som vi har hemma, för att kolla vad som kunde tas bort och så =) Då fastnade jag framför "Svarta pärlans förbannelse" haha :)

Annars har väll dagen bestårr av att jag dränkt mig i självömkan... Jag är fortfarande mätt från igår, ben&jerrys, den med brownies och kakdeg ni vet? A, en halv búrk sån (delad med katinka ofc) + massa godis =) Vi kollade först på "She's the man" sen "The perfect man"  sen "Djävulen bär prada" Sen skulle vi sätte på "se upp för dårarna" men ingen pallade ;)

Eftersom att det nu är söndag kväll så får jag som vanligt värsta ångesten: var tog helgen vägen? åhnej, imorn är det skola! Nån som känner igen sig? Ush....

Men nu ska jag ta ett bad och läsa ut min bok, för vet ni va som händer när jag läst ut den? Då ska jag läsa om Twilight-serien!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0