Måndag

Hejsan hoppsan i lingonskogen!

Hur mår ni idag? Jag mår toppen =) Trots att det var första skoldagen efter lovet, och trots att vi började 8:00, konstigt va?

Vi började med mattediagnos, men det vissta inte jag om, men det gick bra ändå =) På torsdag ska min grupp i so redovisa klimatgrejsimojsen =) men vi var inte riktigt klara, så efter skolan gick jag, julia, staffan och leo hem till julia, men ingen ville att man skulle gå hem till den, så i ca 30 minuter irrade vi omgring på innegårdar, körde sigg sagg sugg m.m. :) Tillslut gick vi då som sagt hem till Julia. Fast det va bara jag och hon som jobbade mest, leo och staffan hittade på ungefär 100 andra saker att göra... Jag gick väll därifrån vid 6-tiden och mötte upp mamma.

Sen blev det födelsedagsmiddag för min lillebror, han fick välja själv, och det blev korvstroganof... så går det! Jaja, sen var det kladdkaka till efterrätt, mumma! :p Och nu sitter jag här å kollar på Two and a half men!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0