Let's dance

Jag gillar inte Laila, men jag måste erkänna att deras shownummer var jättefint och superbra, hur ska Magnus kunna toppa det? =) Jag har nog ändrat åsikt lite, båda är ju säklart värdiga vinnare, men jag hejar ändå lite mer på magnus, bara för att han har utvecklats mest =)

Jag kom på en grej, tänk om nån skulle råka paja glasskon, haha!! Har den i golvet under sändning när de kommer in i white room likxom! Taha!
jo, angående personen på bussen;
Hon gick på på samma hållplats som jag och satt berdvid mig, och ringde då ett samtal, till något barn verkade det som, och hon pratade väldigt högt, så att de flesta på bussen kollade på henne, sen ringde hon typ sin man, sen en jobbarkompis, sen nåt affärssamtal, sen en kompis, and so on, samanlagt 7 samtal.... ja, jag räknade, det var svårt att låta bli =) Jag va såhär - - nära på att säga till henne: Kan du inte sluta prata i telefon nån gång!?! Du är en sån människa som inte bara kan sitta på bussen, du bara måste ringa folk, ellerhur? Du är säkert en sån som ringer, men aldrig blir uppringd!

Nu är let's dance slut, okej, han kunde inte toppa det....
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0