Funny mornong! (Funny bunny, haha, lättroad!)

Imorse fick jag en glad överraskning kan man väll säga! Jag vaknade av att den !%)U/= väckarklockan som vanligt ska förstöra min morgon.... Åt frukost, och pappa tog slut på mitt favoritbröd, så jag fick äta vanligt vitt bröd, såndär som växer i munnen ni vet? Man ska ju egentligen rosta det, men det hann jag inte för klockan var redan 7:30... Sen fick jag ju skynda mig på som sjutton, och tröjan jag tänkte ha hade såklart inte torkat, skitkul. Så där var hela min outfit förstöd! Sen var jag nästan klar, men jag kutade omkring i hela lägenheten med tandborsten i munnen och letade efter mina hemnycklar! Jag visste att jag hade lagt dem i väskan i lördags, men där var dom inte så jag blev desperat och frågade mamma om hon sett dom, och tillslut om jag kunde ta hennes, men vi var sist hemma, så det gick inte... Tillslut hitta jag dem i ytterfacket på min väska, så typiskt!! Och då var klockan redan 5 övet, ås jag skyndade mig som sjutton, ner i hissen och ut på gatan. Precis när jag öppna porten kom jag på en grej. Jag hade fortfarande tandborsten i munnen. Då började jag gapskatta! upp i hissen igen och slänga in tandborsten i badrummet! Fortfarande gapskrattandes! Så var mitt dåliga humör som bortblåst! Snacka om lättroad va? =)
När jag kom till lektionen så fick jag reda på mitt matteresultat, 38/40, übernöjd!

Nej annars då? Jag har "pluggat so", kommer ju på andra grejer att göra hela tiden... Men jag kan lite ialf, men jag måste tvinga mig att göra mer, eftersom att imorn hinner jag inta så mkt, de är ju desperate housewives! Behöver dte för mitt eget välbefinnande förstår ni!

Nu ska jag göra t... Plugga so menar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0