!!!

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG! Det är så bra =) sitter här med ett enormt smile över ansiktet XD

Idag har varit en bra dag x) Solektionen var inställd, men vi skulle jobba hemma då, så vi gick hem till leo, men vi jobbade inte, julia och jag bara vräkte oss i hans säng (enorm!) Taha

Skönt att veta att imorn börjar vi med slöjd och att vi slutar tidigt =) Jag är lite sånhär som måste ha koll på allt, vad heter det? Kontrollfreak! Jag måste veta vad som förbväntas av mig, vad jag ska göra, var jag har alla grejer, hur jag ska göra, ni fattar!  Nu har jag liksom koll på allt jag ska göra några dagar framåt (nej, jag har ingen sjukdom)

Torsdag: Va med Mickan
Fredag: Dans, Gå ut med Sally ca 19:30
Lördag: Köpa outfit till min tjejmiddag =)
Söndag: Släktmiddag

+ läxor, men det pallar ni inte läsa, ellerhur? =)

Nu börjar det!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0