Elvis:

Det framgår ganska tydligt att jag tydligen gjort nåt, du ber cornelia svara i din mobil för att slippa prata med mig, och ignorerar mig på pea och facebook. Jag fattar bara inte vad jag gjort för fel. När vi träffades och åt lunch och så, då hade vi ju jättekul. Kommer du ihåg vad du sa då? Jag frågade varför du sagt så fort på msn, kan du på lördag? (eller när det nu var...) Och då sa du: Men jag ville träffas så fort som möjligt, för annars tappar man kontakten med alla!
Klart som fan att du tappar kontakten med folk om du ignorerar! Okej, det är säkert bara med mig du gör så, men ändå, du kanske fattar min poäng...
Japp, jag ville bara att du skulle veta att den tiden som jag var med dig, i somras också, så hade jag skitkul. När vi hoppa omkring och sjöng carola =) Synd att det blev såhär. Och om jag har gjort nåt som har gjort dig ledsen eller så, så ber jag verkligen om förlåtelse! Fast jag kan inte komma på vad det skulle kunna vara, men ialf. Jag hoppas verkligen att jag inte gjort dig ledsen eller så. 
Jag hoppas ju att allt är ett missförstånd, men jag vet bättre än så.
Stackare, vad långt det blev.. Hoppas du orkar läsa. Ville bara att du skulle veta att jag inte menade något illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0