Det är vår!

Hejsan!

Jag sitter här och försöker gallra ur vilka bilder jag ska skicka till datalärar'n - våran bildlärare var sjuk idag så vi fick i uppgift att gå ut och "fota våren" haha =) Sen ska vi skicka in tre var och de tre bästa i hela klassen kommer på framsidan på skolans hemsida! Som om nån av mina skulle komma in! =)

Nu sitter pappa och andreas här och kollar på antikrundan, hur kul kan man ha? Haha,

Vad heter det när pensionärer är ute och går?
Antikrunda! :)

De e nån gubbe som samlar på böcker om svamp.... kuul....!

Men nu ska jag fortsätta med bilderna! Och göra franskan... Hah, på tal om franskan, idag på lektionen hade albin föredrag om  orangina, och visade en reklamfilm som gick i frankrike om det, efter klockan 21 på vardagar gick den, kolla! Den e fett rolig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0