Vilken dag är det? ;S

Hejhej!

Jag gick upp för nån timme sen och spelade wii med min käre bror, vi fick igång det igår och har knappt gjort något annat! Sen så har jag ätit frukost, jag var inte sugen på nåt, så jag gjorde en fruktsallad..

Jag har kommit på att jag hatar snö när man inte kan åka skidor! När vi var i järvsö åkte vi skidor och på landet skridskor på sjön, och det var ju snö på båda ställerna, men här i stockholm, då kan man ju inte göra nånting! Det är bara frustrerande! Jag tror att jag å boltish ska åka skridskor på ÖIP när hon kommer hem! =)

men nu i dessa svåra tider, så har jag kollat på lite bilder från i somras, grekland, det får mig att bli lite gladare! här är några stycken:


taget från kafeterian


 


promenad i bergen




stranden



och vet ni vad? vipps: så har vi 20 minus!


Nu när det är lov och så, då glömmer jag bort vilken veckodag det är? :) men man har ju dagliga rutiner, det är ju inte precs som i skolan ? :) menmen, nu har jag kollat i min almanacka och kommit fram till att det måste vara tisdag!
Så, glad tisdag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0