Första skoldan... gäääsp....

Första dagen i skolan var seg. Såklart! Vem hade trott nåt annat liksom? Efter skolan så gick jag och köpte FRIDA eftersom att min prenumeration har gått ut :( måste beställa en ny!  Sen gick jag hem och läste lite i den... jaaa, sen ringde jag mickan, vi ska försöka ses så snart som möjligt, men har kommit fram till att det går först nästa helg =( inte kul.......      Sen snackade jag med boltiish, vi ska ses så fort hon kommer hem, vilket är på söndag,hon börjar skolan först på måndag, lyllo hemme! Jag fattar inte varför vi  måste börja mitt i veckan? Hon hade ialf fått biokort (eller vad det heter) i julklapp, så hon ville bjuda mig på bio <3 välsigna den älskade varelsen =) nu har jag ätit (kyckling med klyftpotatis och sås) och är mätt och belåten! Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra nu, men till å börja med så ska jag avsluta dethär inlägget :)

<3

Kommentarer
Postat av: emelii.

SVAR: Nja, snarare tvärtom. En kille gillar mig och jag vill inte såra honom när jag ska berätta för honom att jag inte gillar honom. TYP. :)

2009-01-08 @ 22:03:03
URL: http://emeliehannebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0