Torsdag

Hejsan hejsan!

Idag hade vi om sagt sovmoron till 9:30, überskönt! Dagen flöt väll på som vanligt, hade bild :) (favvoämne) och slutade med svenska, vi såg en film, det var härligt! =) Efter skolan så gick jag hem, och sen dess har jag suttit och pluggat, eller, ja, lite annat har jag väll gjort.... men inte datan eller tv: ialf. Är det bara jag,eller gör ni också så, att man kommer på massa ursäkter för att slippa plugga... I stil som: "Är jag hungrig? Nä, eller? Jo! Jag går och skalar en apelsin!" "Hmmmm, jag behöver mer stift till pennan (även fast man just fyllde på)"  "Behöver mitt rum städas? Nej men jag städade ju igår!"  Så gör ialf jag :) men nu är jag klar med no och franska, och ska just till att ta mig an so:n.... "Hjälp mig"

Imorgon är det gå ut med sally och träffa mickan som står på schemat perfekt början på helgen ;) På tal om helgen så ska jag träffa mickan då (okej för alla som inte vet det, mina två närmsta och bästa vänner heter micaela och mikaela, så då vet ni det haah)   

Men nu måste jag seriöst brottas med so:n annars sitter jag där på måndag, provet på tisdagen, och stenpluggar! :) lägger upp dagens outfit senare, puss&kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0