Puh..

Äntligen klar me engelska och no! Nu måste jag ge mig på so:n (igen) haha, så nu är det stopp med dator för mig, jag har nämligen försökt börja minst hundra gånger, men haft datorn på, och, ja ni fattar va? heeh

Imorn måste jág ha väckarklockan, sjusovare som jag är, för mickz kommer hit 12, och då ska vi äta brunch :) Pappa var iväg till spånga idag,, och sa att det fanns en korgstol som jag kunde få om jag ville, den va jättefin :) så har man en beage/rosa/vit/spets-kudde i den så passar den mitt rum som handen i handsken! :) frågan är bara var jag ska ha den...?

Nu är det väldans tyst här i huset, så jag får väll ta och stänga av musiken och börja plugga, mamma sover, pappa sitter och kollar på lite gamla kort <3 och andreas spelar fifa 09 :) haah, så nu blir det so.... ush.. vill verkligen inte, jag kommer somna inom5 minuter...

hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0