Onsdag Mitt rum + teckningar

Hejsan, jag måste börja med att säga att jag är en korkad människa! Haha, internet har inte funkat, och jag var asirriterad på comviq, men sen visade det sig att det är jag som har kommigt åt en knapp och följden av den handlingen var att jag inte kunde kopplas upp, som sagt, jag är så korkad ! =) haha, jaja, men nu tänkte jag lägga upp lite (okej, mkt) bilder från mitt rum, ba för jag tkr det är kul x) (a)



 (Står vid fönstret)


(Står vid dörren)

 


Katter i min garderob, men dom var i almanackan från förra året, hade inte hjärta att slänga dom haha

 
               Mitt skrivbord....


               ...med mina tusen (okej 16) nagellack =)



 
Min tv är inte den modernaste, men den har alla kanaler ialf  Har inte hjärta att slängagosedjuren =)
             (Nej jag leker inte men dockor, det är porslinsdockor som jag fick av min farfar innan han dog <3)

 


 Fönstret =)

 
Teckningar....


                  ...Och teckningar....      

Några som jag e nöjd me :) (självförtroende tihi)

 
En kissekatt =) -08


 Häst -08

 
"Meh, tecknar jag bara djur eller?!?"


  "Men vafan!" -08

    
Nejmen, här kom en människa! Närmare bestämt min lillebror 1 år =) -07


Löv som hänger över vattnet :) - 08/09



Okej, jag kanske inte e fantastisk på att rita, men jag e ialf nöjd, så snälla döm mig inte och låt mig ha kvar den åsikten! (a) men nu ska jag lägga upp dagens outfit för igår och idag, eftersom att det inte blev nån igår ...

Kommentarer
Postat av: constance

åh vad fina nagelack och teckningar hihi :)

2009-01-21 @ 22:25:43
Postat av: constance

åh vad fina nagelack och teckningar hihi :)

2009-01-21 @ 22:25:43
Postat av: constance

åh vad fina nagelack och teckningar hihi :)

2009-01-21 @ 22:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0