Onsdag 20:06

Hejhej!

Idag var det en ganska rolig dag faktiskt =) Vi började 8:00 på engelbrekt, men det var ändå helt okej, det var kul för vi har börjat göra kläder, tänkte göra en t-shirt först, men sen såg jag ett tyg som va med nalle puh på, det var jag ju bara tvungen att ha, haha men det var så sött! Så nu gör jag pyjamasbyxor =) Efter det hade vi So, det var nutidsorientering, det är ganska kul :) hehe, sen vare musik. Vi ska börja skriva egna låtar och man fick välja grupp själv, det var ju toppen! x) sen hade vi Ha! :)sen gick jag hem och åt lite mellis, min egna "fruktsallad" det är bara banan och vindruvor, men det är mättande och gott :)

Det har varit vääääldigt många program, 2 ½ men, SATC, top modell ... haha, jag ringade in alla  i tidningen, men jag såg inga av dom, eller jo, just nu kollar jag på top modell :) hejar på hannah och analeigh, synd bara att det inte är nån av dom som vinner :(¨nu är det paus så jag passar på att skriva ett inlägg :)  


Mitt mumsiga mellanmål =)


Alla program jag hade velat se...


Har gjort klart alla läxor och imorgon har vi sovmorgon och börjar klockan 10:20!  Fan vad jag är glad nu!

Ha det bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0