Måndag (morrdag)

Hejsan hoppsan i lingonsmeten!

Idag har väll varit en helt okej dag, som alla måndagar.... Började 8:00 med matte, som borde vara förbjudet! Efter det vare so, vi har prov imorn, såå vi kollade bara lite på instuderingsfrågorna, och när man inte längre "behövde hjälp" så fick man gå, gissa hur många som gick? XD  Efter det hade vi lunch, och sen gympa, Rita följd me mig hem, vi käka pirog haha, stackarn :( vi hade inget hemma ;)  På gymoan körde vi rugbt...? :) men det var ganska kul, constance och lamers gick verkligen in för det haha =) Sen hade vi engellska, där fick man också gå när man var klar...? hmmm, väldigt olikt våran lärare, hon brukar hålla kvar oss till sista sekunden (bokstavligen!) Sen gick jag till affärn, mamma ringde :) hehe, te och efterrätt till ikväll :p chokladpudding *slurp*

På onsdag ska jag iväg till tandreglerningen, blandade tankar om det... Har massa frågor, om tex. hur länge ska jag ha den? Ska/När ska jag få tandställning i underkäken...? haha lite skumma frågor, menmen =) juste, isabelle har skaffat blogg, tjecka in den, här!

Jag har kommit på negativa namn till alla veckodagar som jag inte gillar, påhittig som jag är! ha!  (till dom andra, också, bara för skoj!

Morrdag
Tristdag
Ontdag
Tokdag
Fegdag
Lögndag
Surdag

Idag är det alltså morrdag. Vänj er.








nu ropar soboken, hejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0