Lördag

Hejsan!

Jag vet att jag skrev ett konstigt inlägg igår, men jag var  trött, ha ha döm mig inte! (snälla?) men nu ska jag skriva om idag,

Jag sov vääääldigt länga, till 12:30 :O brukar vakna 11.... he he ja, men det berodde nog på att jag gick upp halv sju och la mig 01:30... sen gick jag upp, och mamma meddelade att det var lunch... så jag åt liksom brunch, hemgjorda potatisbullar fem stjärnor ha ha. Sen gick jag mamma och andreas ut en promenix, (pappa jobbade...) på hemvägen gick vi och handlade, och jag skämde ut mig:

Hade hämtat krossade tomater, och letat upp mamma som stod vid mjölken och läste typ datum, så jag la ner osten i vagnen, som stod bredvid, sen såg jag att hon hade köpt frysta hallon och blåbär, ja ba: men gud va äckligt med frysta mamma! då kommer andreas å väser: Elin, dedär e inte vår vagn!! Jag tittar upp: och där står en tjej och hennes pojkvän (antar jag) på 25 bast, hehe oooooj då, ledsen, piper jag och går med raska steg därifrån,     haha snacka om pinsamt =)

sen gick vi hem och körde lite wii, försökte lära mamma, men det gick inte så bra.. ja, sen åt vi middag, och nu sitter jag här och skriver..

Jag tänkte lägga in ett lite konstigt test, om mat här :

1.Om det det står ett fat med sallad, ett fat med kött, ett fat med potatis och en skål med sås vad skulle du vilja ha först?
sallad :) definitivt
2.Favorit nöt?
Är allergisk mot alla nötter...
3. Vad åt du sist?
wok :P
4. Varför?
för att det var middan, och jag var hungrig ha ha
5. Om du skulle välja något att äta nu vad skulle det bli?
en godisbit av mitt lördagsgodis ha ha
6. Vilka 10 saker klarar du inte av att äta?
1) Taco
2) Kladdkaka
3) Gelegodisar
4) Plättar
5) Kött med fettränder, urk
6) Grill chips
7)
8)
9)
10)


Sen kan jag ärligt talat äta allt, Jag kommer inte på nåt mer just nu ialf...

Hejdå, ha en fortsatt bra kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0