I går (fredag's)

Hejsan!
Eftersom att jag inte skrev om fredan igår, så tänkte jag göra det idag :) "don't miss anything"

Den jävla väckarklockan ringde 6:30, men jag gick upp 7:00 ha ha, har aldrig varit en morgonmänniska... Sen gjode jag väll mina vanliga morgongrejer :) frukost och allt, sen pallra jag mig iväg till skolan, åter igen: jag avundas alla som börjar på måndag! Njut! Vid lunch så ringde Mickan och fråga om vi skulle ta en fika när jag slutat (hon är en av de lyckliga som fortfarande inte börjat), jag tackade självklart ja =) he he. Så jag mötte upp henne efter skolan, vid tunnelbanan. Vi gick & kollade efter nåt ställe att fika på, vi kollade först på Thelins, men asså snälla, 37 pix för en kopp varm choklad? plus att det inte var alltför mysigt där? Så vi gick till "Oskars konditori" istället, ha ha men det var inte mkt billagare där, med det var så mycket mysigare! Så vi beställde varsin varm choklad, jag tog kanelbulle och mickan en cr, nånting, kan inte stava ha ha =) vi satt där i en och en halv timme, den sista halvtimmen ägnade vi åt att hälla socker i kopparna för att det skulle bli svårt att diska, eftersom att de var otrevliga när vi beställde.... :) efter det så gick jag hem och gjorde ingenting :) kvällen förflöt, och sen kollade jag på let's dance med familjen :P många som man hejar på och kände igen :)

nu krånglar datan här så jag får lägga upp bilderna en annan gång. men nu ska jag stänga av datan, hejsvej <3


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


nu funkar det att ladda upp bilder, här är några från kondiset :)


Micaela var så söt i sin stockade mössa <3


Mickan's choklad såg jättegod ut....


....medans min såg lite... konstig ut...



ja det var alla bilder jag hade, ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: eric svensson

Nej ta bort!

2009-01-11 @ 11:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0