Godnatt!

Hejsan!

Jag ska snart gå och lägga mig, men jag kom på att jag bara har skrivit ett kort inlägg idag: oacceptabelt! =)   Idag var det so som gällde, men jag är äntligen klar! Grattis till mig liksom! ;) Pappa kom hem från spånga idag och hade mig sig korgstolen, supergullig + skön att sitta i =) kanske lägger in en bild senare.  Till middag blev det köttfärslimpa, min favoriträtt! Jag lovar, jag åt 3 portioner...! =) Efter maten kollade jag på pretty women, som firande för att jag var klar, om ni fattar? Juste, vi kollade såklart på mia och klara 20:00, måste faktiskt säga att det var en besvikelse, dom hade ju ändrat allt!?! Dåligt...! haha men jag är verkligen jättetrött, så nu ska jag gå och lägga mig och läsa :) sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0