Fredag!

Hejsan!

Äntligen helg va? :) Härligt! Nu kan jag bara slappa och ha det skönt!


Nope, inte denna helg, suck suck suck och åter suck asså! Vi har läxor, över helgen...! Det borde ärligt talat förbjudas! So-prov tills tisdag, No tills måndag, och engelska till fredag! :( ush.... Men vet ni? Jst därför så har jag verkligen försökt under veckan, men jag har ändå lite kvar.... men det blir nog lite tid över,hoppas jag....

Idag vaknade jag 7:30, haha, vi börjde 8:10, men jag hann, hur nu det gick till? =) efter skolan så följde elsa med mig när jag skulle ut me sally, sen va vi hos mig ett tag å kolla på MiaOchKlara  =) Efter det gick jag hem till mickan :) vi var först hemma hos henne, haha vi platta håret på varann, fast inte på ett normalt sett dårå... Jag kommer ha en av bilderna söm profilbild för jag blev så nöj haha =)  Sen gjorde vi lite annat skojsigt, men det måste man ha våran humor för att fatta, och det finns bara två personer som fattar vår humor, gissa vilka? x)

Sen blev det middan (enchiladas) efter de så vare let's dance och fredasmys! =) Men nu måste jag fortsätta plugga, hej så länge, sov gottt =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0