Fredag 19:07

Hej hopp!

Hur är det idag då? Själv mår jag bara bram hur skulle man kunna må annat nu när det är helg och veckan har varit toppen!?! Såhär vaknade jag imorse:)

slängde ett öga på klockan.... *gääääsp* vad är klockan, hmmm måste vara tidigt eftersom att den inte ringt än... VA!!! HALV ÅTTA!! *Faaaaaan* Så det blev väldigt stressigt... men jag hann! Det var helt fantasktidkt om jag får säga det själv =) Vi började med franska suck. Vi fick skriva vad några smilisar hette på franska  "så att ni kan chatta på franska!!".... "Typ" hon var så stolt när hon så "typ" jag ba: ööh hehe, lite skumma smilisar var det oxå... exempel:  8-((     hehe.. Men jag härdade ut haha =) efter s´det vare svenska/engelska, vi gjorde inte så mkt, efter det no, och det är ganska kul så :) Jag blev klar med uppgiften och fick gå tidigare, vi hade lunch och började inte igen föräns om en timme, så  jag funderade på att äta lunch med mamma =9 men sen såg jag att det skulle bli gulashsoppa, så jag ångrade mig... men gissa vad? när vi gick in i matsalen så var det inte det :( de va typ rester från igår, det hade tydligen blivit över från igår, men hallå...? gissa varför det blivit över liksom!? för att ingen tyckte om det! Sen hade vi matte och sen slutade vi.       Då ringde jag upp Mickan och hörde lite med henne om i helgen och så, hon ska sova hos mig lördag-söndagska bli riktigt skojsigt =) Jaaa, sen städade jag lite i mitt rum, så det var riktigt kul, verkligen.. Jag råkade dammsuga upp min glaskanin så jag var tvungen att gräva med handen i den äckliga dammsugarpåsen! urk!

Ska ni kolla på let's dance ikväll? Det ska jag :) lite fredagsmys med familjen ni vet, tihi (a) Ska nog lägga mig direkt efter, för jag måste vara utvilad imorn, först på förmiddan ska vi åka skridskor, men missuppfatta mig inte, jag äälskar att åka skridskor, mitt rekord är 37 varv på 1 ½ timme på ÖIP om jag åker i min egen takt hela tiden haha, så rolig är jag, min  lillebror och jag tävlar när vi e där samtidigt haha! men han har 42 varv på samma tid som jag ..... *sur* hihi men nog om det nu, stackare som får sitta och kolla på mitt tjat om skridskor liksom! Menmen, nu är min hjärna tom på fler saker att skriva, så hejd¨å, det blir nog inget mer bloggande idag =)     <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0