.

Nu ha jag gjort all !&%#/ matte och ska snart äta middag =) köttfärspaj :) tihi, sen blir de let's dance taha, men jag orkar aldrig se allt, de blir så långtråkit efter ett tag...
Efter skolan va issa här, vi skulle fixa hennes blogg lite, men ja lovar, vi gjorde allt utom de =) taha, ja som sagt efter det blev det matte för min del, fick damp.... ;)   I helgen hade jag som sagt tänkt se "I taket lyser stjärnorna" med, nån? Hehe, micaela tyckte den verka tråkig eller nåt =) och mikaela tyckte den verka för sorglig taha, så jag får väll gå själv då... Nä, men jag kanske ska se den med bello och katinka, om dom ska se den? Isabelle&Katinka: Ring! =)

Idag i skolan så redovisade vi våra valda sånger på engelskan, och elsa hade misery buissnes, hon hade spelat den för mig förut å jag tänkte typ :  Mhmm, den var ju bra!  Men idag när hon spela den så har  jag börjat älska den! =) min nya favvolåt? Kanske skulle gilla fler låtar av paramore? Eller? :) tihi! Menmen, här är den ialf!  Kran <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0