Torsdag

Hejsan hejsan!

Idag vaknade jag halv sju först, vet inte varför men, jag somnade ialf om och väckarklockan ringde 8:00, men jag låg och drog mig i sängen ett tag =) Sen gick jag och dusha, klädde på mig och allt, ni vet :p Skippade frulle'n, för jag var nämligen inte alls hungrig :S Haha, visste ni förässten att man går upp i vikt om man inte äter tre måltider om dagen? Typ för att kroppen tror att det är svält och börjar lagra fett! =) taha, oviktigt vetande egentligen =)

Vi började med so, jobbade med projektet, leo fällde den onödiga kommentaren att vi hade kunnmat vara lediga på den lektionen... haha, det var lite irriterande ju, menmen, sen hade vi matte, det gick bra för mig, fast jag låg 11 sidor före, och man fick typ inte det, men lärare sa att jag fick alla honom korkad för att han inte uppräkt det! =) taha!   Ja, sen var det lunch, det verkade som de försökt göra maten grekisk-inspirerad, med fetaost och så, men haha, det var köttfärslimpa =) men det var ´ganska gått faktiskt! Sen hade vi bild, som jag älskar! Innan så dampade farisa på oss, för att elsa sitt sin fot innanför dörrposten, vem stötde mest, elsas fot en cm innanför klassrummet, eller farisas skrik/utskällning? Klura ut den ni! Efter det hade vi franska, men i början fick vi utskällning av våra mentorer, men efter gick jag och några till ner för att säga som det var, på bilden alltså, oc han hade pratat med bildläraren, som är snäll =) och hon sa att vi inte alls hade stört, så, han sa att farisa hade förstorat upp alltihopa! (yes!) jag tycker att hon förstör allt bara... hehe, men alltså hon är så jobbig!! hehe, jag var lite överflödigt arg jusst då.... men allvarligt, 11 april fyller hon 65 år, snälla, dra från vår skola! gå i pension då, snälla! (a) taha, nej men, sen hade vi svenska, men jag kunde inte riktigt koncentrera mig hehe, fråga katinka om det...

Efter skolan gick jag hem, och brödrosten var cp, så jag stekte mackan istället taha! Men det negativa var väll att jag brände mig, och nu dunkar hela mitt långfinger =) typiskt... Nu håller jag ialf på att göra franskan, vi fick "bakläxa" för att vi inte kunde böja verben Être och Avoir... suck, så nu måste jag nog plugga, annars måste jag sitta uppe hela natten, eftersom att jag måste packa också, vi ska iväg och åka skidor på sportlovet =) så, jag kommer inte kunna blogga på min födelsedag (på söndag) menmen, jag får åka skidor på min födelsedag ju! Superhärligt ju!

Men nu: tillbaka till pluggandet, snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0