Tristdag

Idag hare varit en ganska chill dag =) började 08:15 med klassråd, men det var lite mer som utskällningstid =)  Främst för att folk ritade och blev okonsentrerade på lektionerna... hehe, jag kände mig träffad där, fast det med okonsentrerad stämde inte! Jag lyssnar och ritar samtidigt! Jag kan fakttisk det =) taha, men men. Jag  älskar att rita, vad ska jag göra när suget efter pennan kommer då? XD Efter det hade vi en rad lektioner, och jag har listat ut att jag har äldigt dåliga platser i nästan alla klassrum... längst bak eller intryckt i ett hörn! =) menmen, I guess I'll have to deal with it!

På den sista lektionen, so, så fick man jobba med arbetet hemma hos nån, och efter väldiga spekulationer och diskussioner så gick jag, Julia, Staffan, och Leo hem till mig, fast... Vi skrev inte precis... haha, jag lovar, vi gjorde allt utom det!

Egentligen skulle jag köpt födelsedagspresent till mamma idag (a) men eftersom att klockan blev 15:30 och jag var hemma så orkade ja inte, det får bli imorgon istället! Jag vet ju exakt vad jag ska köpa! =)

Men nu ska jag fixa min nya header som är på G!
Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0