Sjuk? Nä, bara trött! Vad konstig jag är, tycker ni inte?

Känner på mig att dethär inlägget kommer bli långt, men jag ska försöka uttrycka mig kortfattat:

Som jag gissade igår kände jag inte att jag var trött imorse, konstigt egentligen med tanke på att jag inte kunde sova igår kväll, så jag låg uppe och vred mig i sängen till 1:30.... ush! På första lektionen idag (klassråd) kände jag mig precis som jag brukar på en vanlig skoldag! Men sen på rådstiden började jag få ont i huvudet. Jag har alltid alvedon i väskan, men jag använder dem sällan. Och just idag när jag behövde en, så kom jag på att jag bytt väska imorse. Typiskt. Men jag tänkte liksom att, fine, jag står ut. Men icke. På franskan gick jag för att kolla om skolsyster hade nån tablett. Och dethär var fan höjden av otur: Hon var inte i det rummet där hon brukar sitta, för där höll de på att riva ut golvet! Så jag gick till andra byggnaden, stod att hon var där alla tisdagar 8:00-16:30, men hon va inte där? Typiskt! Sen började jag bli sååå trött, jag somnade ett tag på en bänk i väntan på att No:n skulle börja... Och sedan började jag må illa också, det var ju inte så kul; Tänkte liksom att: nu måste jag gå hem, verkligen! (Trodde seriöst jag skulle spy) Sen kom Alice, räddaren i nöden och gav mig en Ipren! Så jag satt på No:n, det var skönt, för vi såg bara en film, alltså en riktig, ingen skolfilm. Fjorton suger. Den var ganska bra, då fick jag tänka på nåt annat också :) Men jag ville bara lägga mig ner och sova hela ttiden, så efter det gick jag hem... Så, jag kom hem vid 12-tiden, och jag la mig ner på sängen och somnade direkt. Sen vaknade jag vid 15:24 eller nåt. Skönt att ha sovit ut i alla fall. Sen tog jag tempen, för jag hade sådär ni vet att man inte orkar stå? Man vill bara sitta eller ligga ner. Men, jag har aldrig feber, min vanliga temp. är 36,3... Jag är kall, haha!

Nu har jag ätit lasagne från igår (hade ju inte ätit sen 7 imorse...) och är i alla fall mätt och belåten, huvudvärken har gått över och jag mår inte illa, det enda är att jag fortfarande är trött, inte jag-vill-sova-trött, mer jag-orkar-inte-stå-trött. Jag har fått såhär förut, när jag sovit för lite. Jag har verkligen problem med sovningen asså....
Vi har i alla fall inga läxor (okej, en tills på fredag, men jag orkade inte ta hem den...) och ikväll börjar Ugly Betty, och efter det är det Desperate Housewives! Filmkväll haha!

Men vad ska jag höra nu? Jag har ingen lust med nånting... Jaja, jag kommer på något! Ledsen för det långa inlägget, men ni kanske ska träna på era läs-kunskaper?

♥ Elin

Kommentarer
Postat av: c

gör en kopp te och bunkra upp med god glass, kolla på tv och kryp direkt ner i kojsen! =) hehe lite tips som jag brukar göra...<3

2009-04-14 @ 19:47:12
URL: http://conne.blogg.se/
Postat av: c2

fjorton suger är den sämsta film jag seeett ! XD

2009-04-15 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0