The hair

Har ni tänkt på att håret tar upp en stor del av hur vi ser ut? Är man inte nöjd med sitt hår börjar också allt annat de fel ut. Är man nöjd med håret gör det inte så mycket att något annat är fel. Ändå är inte precis håret det första man tittar på en person.
Men jag kan förståss bara tala för mig själv i dethär avseendet.

Imorse när jag skulle tvätta håret fick jag bara ett ryck eller vad man ska säga. "Jag måste klippa mig! Idag!" Haha,  så jag ringde och beställde en tid efter skolan, och nu sitter jag har med mitt uppfräshade svall! Frisören använde ett schampo som verkligen luktade fantastiskt! Nästan lite äpple... Svårt att förklara =) Jag ska köpa det, men jag hade med mig 300, och det kostade 300 att klippa sig, så då kan ni väll räkna ut så mycket som att jag inte hade råd? Haha! Ja, jag gjode just ett test, "Vilken hårfärg har du egentligen?" Och som ni kanske vet så är jag brunett, och jag blev brunett =)

Du är en lugn människa som har ett inbyggt relaxsystem. Du tänker klokt och gör aldrig någonting utan eftertanke. Du är omtyckt av de flesta men någonstans lurar dina fiender.. Har du inte redan brunt hår så varför inte färga det ?

Hur som helst. Idag var det påskbord i skolan. Jag trodde inte jag skulle kunna äta något, men det är tydligen inte lika illa som förra gången (jag har inte tandställning på tändera längst bak, så där kan jag tugga!) Så jag tog ¨så mycket mjukt som möjligt. T.ex. köttbullar, jansson, ansjovis och kyckling (okej, kyckling är inte så mjukt, men jag kunde inte låta bli! + att det gick!) Men nu är jag hungrig, jag brukar ju alltid äta en macka eller nåt när jag kummer hem, men det går ju inte nu, för då måste man ju använda framtänderna. Om jag inte skär i den eller nåt. Man kanske ska pröva?

Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0