Musiksmak

Haha, päronen kommenterade mig just (sitter med datan i köket) "Elin vad är det du lyssnar på?" Haha, jag lyssnar på Bellas vaggvisa =) det är ju bara piano, "Vadå då?" "Det är väldigt annorlunda mot vad du brukas lyssna på..."

Jag har märkt att jag är varierad i min musiksmak... haha ,   exempel:

Bellas lullaby - Twilight



Long lost penpal - Hello saferide



Crushcrushcrush - Paramore



Barrowland ballroom - Amy McDonald




100 years - Five for fighting



Stans värsta plåster - Magnus Uggla (fanns inte video till den, så "vild och skild" blev det istället..)



That's not my name - The ting tings



Fattar ni vad jag menar med varierat? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0