Lov! Vår! Kan det bli bättre?

Hejsan hoppsan i lingonskogen!

Härligt med påsklov asså! Och världens bästa väder! Idag har jag sovit rill halv 2 och gått en promenix med familjen, käkat glass, äntligen vår!

På lovet så ska jag inte göra ngt spc, jag ska bara vara hemma, men på tisdag eller onsdag ska jag till mormor och mofar =) Mamma och pappa måste jobba denhär veckan (lovet) därför kan vi inte åka nånstans.... men 24 ska vi till London ju! x)

Igår gick jag till mammas jobb efter dansen, jag läser ju om twilight som sagt, och jag skulle ändå hem och läsa (a) så jag hoppade av några stationer tidigare för att sno lite choklad också =) Och skälla ut mamma, på klassmiddan i torsdags så hade hon tydligen skojat med sören och sagt ungefär: "vad är du för lärare som röker inför barnen? haha, Elin blev mer intresserad än motsatta effekten!" Det sista var sant, fine, det luktade som i tunnelbanan, d.v.s. gått =) haha, men jag har aldrig rölt, och har inte en tanke på att pröva! Men sören hade då fått det till att jag tyckt han var cool, eeeh, okej! Haha, nej sa jag, "Jag tyckte synd om dig för du hostade så mycket" -jahapp, tre ggr under dagen sa han till mig "rök inte" och "rök inte under lovet" haha, och en gång "du och jag måste snacka" omg! Han trodde verkligen mamma var seriös, jag började nästan skratta ju! otroligt...

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0