In a good mood!

Hejsan!

Vilket underbart väder! Det trodde man inte igår va?? (Fast ni vet, solen skiner altid över råsunda, och precis när aik gjort sitt mål letade sig solens strålar fram!) Enligt min dator är det 4 grader och en stor sol ute, solen stämmer ju men, är det inte lite varmare? Vänta, ska kolla termometern utanför fönstret =) Okeeej, 10 grader =) Datorn är nog inte så bra på  vädret, eller vad tror ni? ;)

Idag är det inte mkt som ska göras, ska baka scones tänkte jag, och ta en cykeltur. Jag är såndär som älskar att vara själv, verkligen, jag kan ta en cykeltur t.ex. själv, jag tycker bara det är härligt! Men var sjutton har jag gjort av cykelnycklarna?
Förövrigt så har jag bestämt mig för att inte köpa dedär skorna
1. De kostade 400 kr, och jag har inte råd med det =)
2. När skulle jag använda dem? Jag är inte den som har klackar i skolan....

Men jag vill ändå gärna ha dom, för det kändes inte som att man gick i klackar!! Nej, omg, måste övertala mig själv om att inte köpa dom!! Okej, nu ska vi se.... Japp, bra argument på g här!  *harkel* Jag kan inte ens gå i klackar!!!!! Jag är 14 år och kan inte gå i klackar, jag ska inte ha klackar! Så det så! *bestämd* Men nu fick jag ett sms här + att min dator laddar ur när som helst, så  hejdå och ha en riktigt bra dag i det fina vädret! Köp en glass, lova mig det! (Den nya solero med skogsbär är riktigt god, hallonsorbet innuti, mums! Föresten, jag har fastnat för skogsbär, glass, youghurt, loka...)


Nya solery berry berry, mums!


Kommentarer
Postat av: c

haha jag cyckla också för mig själv idag =)

2009-04-06 @ 14:41:36
URL: http://conne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0