Bilderna kommer senare!

Hejsan!

Jag har inte orkat skriva tidigare, ledsen för det! Men men, jag skriver ju nu ellerhur?
Det var riktigt kul på påskmiddagen igår, Herman och Matilda var hemma, så det gjorde ju det hela lite roligare såklart (16 och 18 är dom).  När vi proppat oss fulla med det vanliga från påskbordet + apelsonsorbet och massa godis så gick jag brorsan och Herman ut i parken. De höll verkligen på att döda mig, i alla fall Herman, jag lovar han blir min död! Jag är ett offer i det fallet! Klätterställning med mettalringar och rep + jag är avslappnad + en Herman på hämdhumör = inte bra.

Jag knäppte lite (okej mycket) kort, så jag tänkte ladda upp dem i ett annat inlägg, men jag vet inte ens om det blir ikväll, för jag har tagit 467 kort under dehär dagarna, så just nu håller jag på att rensa... Men tillsvidare får ni ett kort på mitt påskägg (Förresten, jag gjorde en fantastisk upptäkt idag, jag tål daim! Haha, jag trodde jag var allergisk mot det, men icke! Det var en rolig överraskning!)






Riktigt fint tycker jag att det var, och proppat med godis såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0