Höstlov!

Jag vet att jag verkligen framstår som en dålig bloggare nu, men vi har fortfarande ingen dator som fungerar, eller jo, denhär,  jag har fagtiskt tiggt till mig att få låna pappas dator nu :)

Det är så himla skönt att det äntligen är höstlov! Bara en vecka ledigt+helg, men ändå... det är faktiskt inte så bara. Jag ska inte åka någonstans, eller jo till vårat landställe, men shit, de är i helsingland... ;) jag har inte tillgång till datior där, men det har jag ju knappt här hemma heller... vi ska va där rån torsdag till söndag, jag är altså ensam hemma måndag-onsdag... kul... ska till tandhyginisten på tisdag, ännu roligare...
På torsdan' när vi kommigt fram så ska vi till ett badhus som mamma & pappa har hyrt, vi ska ha det för oss själva, inte ens personalen är kvar, lite småläskigt faktiskt... klockan 20-23 tehe. men de ska bli jättemysikgt, dom har ju bubbelpool och bastu också :p Vad ska ni göra på lovet ?

Men ni ska jag gå och äta för klockan är två, oj, jag mena ett, det är ju vintertid nu, upp senare och lägga sig senare, kan det bli bättre ? :9

Ha ett bra höstlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0