Äntligen helg !

Äntligen är det helg!  Jag har verkligen SLÄPAT mig igenom hela veckan. Idag så har det varigt en ganska kort skoldag (vi slutade klockan 14:00) men med tanke på att jag gick direkt hem och rastade Sally och sen gick direkt till dansen, och kom hem klockan 18:30, satte mig ner i en halvtimme, sen åt vi, tycker jag att dagen varit väldigt lång, snacka om en dag utan vila... Inte föränn nu har jag kunnat sätta mig när ner och vila, blogga lite, och "kolla" på idol me min borsa (jag kollar inte så mkt men jag sitter ju här... :p) men de en tjock kvinna som heter Loulou hon är jättegullig, hon sjunger asbra, hejar typ på henne!

Det blir en ganska lugn helg: Imorgon ska jag käka lunch me Elvis, sen ska vi gå på stan lite tror jag, tyvär kunde hon inte sova över :( (å jag kunde inte sova hos henne dårå) På söndag så ska vi i min familj äta lunch me mormor å morfar på Blå Porten (a) va ska ni göra i helgen? Men nu ska jag nog avsluta det här inlägget :)

Ha en bra helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0