Ush, måndag.

Hej tjollahopp!

Jag hatar måndagar! Och så ska det självklart bli värre, och regna, och blåsa, och så stukar man tån på gympan, och så gör det ont när man går, och så är man trött, och så börjar man klockan 8:00, och och och.... Jag hatar måndagar!

Nä men annars då? Måndagen sög :) När jag kom hem så tände jag en brasa eftersom att jag var blöt och frusen, satte mej framför den och läste FRIDA som hade kommigt. Sen, hör och häpna, så åt jag en macka. Ja, ni hörde rätt, jag tuggade! :)

men nu måste jag hjälpa mamma med maten, uppdaterar senare

uppdatering 21:00

Nu har vi ätit och hela faderullan, jag har också gjort chokladtoffies tills på lördag, mums :p, det är typ som att koka knäck, men sen har man i hackad mörk choklad... mmm, nån som blir sugen? tihi (lägger in några bilder längre ner) dom blev lite miffade, smeten "skar sig" som proffisga kockan säger, smeten klumpade sig och såg oaptitlig ut säger vi vanliga dödliga... men nu när dom stått i kylen nån timme, så ser som jättesmaskiga ut! :)

imorgon är det Desperate Housewifes, jippie! :) På tal om det: När jag var hemma hos Katja förra veckan så kollade vi lite på kanal5.se/desperatehousewifes       då var det någon som hade kommenterat en grej, och det är ju så himla självklart! (fast det kan ju vara fel :S)  Ni som inte vill veta vad jag tror, som kanske tycker att det förstör hela serien om ni inte får tänka själva, läs inte följande stycke!

Jag tror att Edies man var man och pappa till dem som Susan och Mike körde på, För Susan nämde "bara" att de dödade en mamma och hennes barn... Och Dave (Mr. Williams) sa ju typ "varför ska jag låtsas att allt är bra när det gör ont i mitt hjärta?" och "jag har aldrig varit en fara för mig själv, och när det gäller andra är det bara en person som behöver oroa sig." Det är bergis Susan, hon bor ju på Wisteria Lane, och han sa till Edie "vi kan bli lyckliga här" det är såååååååå spännande!
Såg också en grej som jag inte vetat förut, Mary Alice Young, som också var hemmafru men gjorde självmord, det är hon som berättar, shit va jag är efter.

Här är lite bilder från bakningen:


Det såg inte så lovande ut från början...


Det ser inte så gått ut precis...


Men sen ! ha ha. Jag tycker att det ser riktigt proffsigt ut!


Jag blev fett stolt tihi, men, hallå där, vem har ätit? Jag har mina misstankar....




Men nu ska jag gå och lägga mig, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0