1 skäl på hjärnan

Hej tjollahopp!

Idag vaknade jag klockan nio (bara gud vet varför ha ha) ,  först låg jag och drog mig lite, men jag kunde inte somna om, så jag gick upp och åt frukost, sen spelade jag monopol med brorsan <3 sen pluggade jag. (So-prov på tisdag) sen åt vi lunch, för mamma å pappa hade åkt till farfars hus. Det blev Gorby's piroger =) sen pluggade jag...  Efter ett tag så gick jag upp till Fältan och köpte benvärmare/knästrumpor:


Dehär benvärmarna är mina favvosar, är de inte de mysigaste ni nånsin sett?



Benvärmare, vanliga vita, fick dom för 20 spänn för att förpackningen var bruten! Billigt, billigt.



Knästrumpor, så söta tycker jag!

Jahapp, nu är det något konstigt med texten, jag kan inte ändra från mitten ha ha, så nu blir det lite konstigt... menmen, innehållet framför allt!

När jag kom hem sa mamma att Lotta hade frågat efter mig (matte till hunden jag rastar) så jag gick ner till henne, och vi bestämde att jag skulle ta Sally på tisdag, kanske torsdag fredag också, det bror på om  Antonia skulle bort eller inte, hoppas at hon ska bort, det betyder mer klirr i kassan för mig ha ha! Sen pluggade jag, för det har jag absolut inte gjort hela helgen och hela dan'... Och nu har jag faktiskt unnat mig att sitta och vila ett tag, för nu är jag klar med pluggandet! jippie.

Hörrni, vad det blåser! Vi har en liten en på balkongen, i en kruka, den blåste omkull! Den väger typ 5 kg... :S

Mamma har köpt nån skiva med Lena & Orup och det är en låt som hon spelar om och om igen, 1 skäl heter den, den är bra, visst, men nu har jag fått den på hjärnan....



hmm, va tycker ni? Lyssna inte på den mer än en gång, den fastnar!

Ha en bra kväll nu! hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0