Lite smink =)

Lite av de smink som jag använder:


Concealer från H&M
image3

man tror att den ska va ganska dålig för att den e så billig, 39,50 kr men den e faktiskt bra!  täcker väldigt bra, men inte så jättelänge...
3/5 poäng till den :)

Build up extra volume mascara från Kicks
image2
denhär mascaran är den 2:a som jag har använt (1:a var H&M:s egna, den var ett misstag), och det är denhär jag använder nu, den är jättebra, och bäst av allt, inga klumpar! ca 95 kr
5/5

L´Oréal True Match foundation
från Kicks
image4
den är ganska dyr, men den är prisvärd! täcker alla röda partier och ger ett bra underlag 145 kr
5/5

Bronzing powder
från H&M
image5
sitter inte så länge, man måste typ ta på mer hela tiden :S men den va billig och har snygg färg XD kostar 49,50 kr
3/5

Compact Powder
från H&M
image6
väldigt bra, men den va väll lite som andra billiga produkter från H&M, går bort efter ett tag... inte så dyr, typ 49,50 kr
4/5

Rouge
från Chanel
image8
fick det av min mormor, jag har ingen aning om vad det kostar, vet bara att det är fån chanel... =)


//Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0