Tisdag kväll

dehär e ju typ favvokvällen, asså  självklart är fredakvällar oxå helt underbara <3 men på tisdag kväll, klockan 21:00-21:55 i kanal 5 ere Desperate Housewifes! ha ah, verkligen favvoprogrammet :) &så ere gossipgirl, men ärligt talat så är jag inget stort fan av dt :) idag så hade vi gympa,, som jag inte va me på,  sen vare den enorma rasten som sagt ;) sen hade vi franska, kör, svenska, biologi, och engelska ....  efter skolan så gick jag till stället där jag tog hål i öronen och satte i nya :) så nu har jag lixom ett par snygga, ha ah.
jag har försökt typ hundra gånger att fixa en snygg bakgrundsbild, men de blir inge bra :S eftersom att jag e ganska ny på blogg.se så kan jag inte riktigt allt :)
Men nu måste jag gå, för nu ere Desperate Housewifes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0