Vädret stämmer med mitt humör.

Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar.
Min mobil blev stulen igår, ledsen men jag
orkar inte berätta hur, nu måste jag köpa en
ny för egna pengar. Kollar runt lite på siba.se
och så... Nån som har något förslag? Hoppas
att jag hittar nån, för jag vill verkligen ha en sån
som jag hade innan... men kanske en vit, men
nu har priset höjts också, när jag fick den kostade
dom 1500:- Nu kostar dom mer he he, alla mina
pengar kommer antagligen att ta slut, men det jag
är mest ledsen för är ju att, det var mamma och
pappa som gav den till mig för att vara snälla! Och
de hade kollat ut att det fanns allt jag ville ha på den,
och mamma kollade ut en färg som hon trodde att
jag skulle tycka om, och när jag fick den blev jag
såklart jätteglad! Och några månader senare så blir
den stulen! Kul... Toppen,  och nu ska jag köpa en.
Allt är ju borta! Alla mina bilder, videos, nummer,
sms, låtar, mitt eget nummer, jag menar, jag kan
inte allas nummer, så vissa kanske får ett sms
från mitt gamla nummer som är jättetaskigt och
tror att det är jag! Om nån som läser dethär skulle
få det: DET ÄR INTE JAG!

Ja, nu fattar nu hur glad jag är då, he he.
Vad ska ni göra idag? Jag ska sörja, och gå runt
och kolla lite priser, hoppas att er dag blir roligare!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0