Känns som fredag...

Hejsan!

Nu är jag trött, och arg! Jag tror att alla som är med i Luciatåget i min klass är det. Väldigt arga alltså! Det är så att vi har en ny musiklärare i år. Och han har massa konstiga idéer för Luciatåget i år. Först så sa han att vi (alla utom niorna) skulle sitta ner på bänkarna. Som tur var så ändrade han det! Sen så ska vi tydligen stå bakom niorna, så vi kommer inte synas ett dugg! Igår hade vi som sagt ett luciatåg, noirna och vi sjuor. Jahapp, idag på repetitionen så sa musiklärarn: Och så tycker jag att ni ska applådera niorna som kan alla sånger utantill! Niorna kan gå nu. Vi ba: Jaha... eeh kan inte vi alla eller: nej för vi sjöng och uppträdde verkligen inte med dom igår...! Jävligt sur är jag! Luciatåget ska inte handla om niorna, dom kan det handla om på avslutningen! men inte nu fan! Vi kom på ett "ordspråk" Kom ihåg: Nionra är bäst, sjuorna fins inte. Allt handlar bara om niorna, niorna, niorna niorna, jag spyr snat på det ordet!
Sursursursursursursursursursursur!! *Anfall*

Jahapp, nån som vet nåt bra på Tv ikväll? Inte jag... Ska nog kolla på julkalendern på datorn, och ta en kopp te och lussebulle ha ha!

Sen måste jag nog träna litegrann, har dansuppvisning imorn. Men nu ska jag gå å kolla på nån film tror jag, vi har lucia imorn och sovmorgon till 9:30 så jag kan mysa lite :) Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0