Måndag..

Hejsan!

Alla vet vad jag tycker om måndagar antar jag? Juste, ett ord kan beskriva: HAT! (a)
Efter skolan så träffade jag Boltish, vi gick till fältan och köpte julklappar till varann :) vi sa till varann va vi ville ha och kom på lite verser :) "Hoppas det var dethär du ville ha, det var ialafall vad tomten sa"   ha ha, jag är inte toppen på att rimma :) så min blev lite skum:
"Det är inte en byxa,
och det är inte en yxa.
Det är inte hårspray,
och det är inte pastej.
Det är inte krita,
och det är inte äggvita.
Det är inte en cykel,
och det är inte en nyckel.
Det är inte ett lok,
och det är inte en bok.
Men det är något som gör dig väldigt gla'
gissa den du ha ha ha!"

Sen skulle vi egentligen iväg och åka skridskor på östermalm IP, men det blev lite för sent :( menmen, det kommer fler tillfällen =)

Snart ska vi äta, stuvade morötter och köttfullar *slurp* efter det så tror jag att pappa och jag ska kolla på House,  jag ska antagligen gå och läsa lite, sägen ser så lockande ut med alla fluffiga kuddar ha ha. Harry Potter och dödsrelikerna för
7:e gången (fick den förra julen av mormor :)   jaaa, men nu ska jag äta, ha det! Stressa inte ihjäl er före jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0