Tilbax :9

hejhej bloggen :), nu ere så att jag har varit på läger i två veckor så jag har inte kunnat skriva nånting :) de har varit jättekul, Marlon å Hankypanky fixa stämningen å jag Sandra å Nelly flumma ihjäl oss, nejmen allvarligt så va de askul, vi hajkade å hade disco,  spökrunda, fasst den blev inge läskig eftersom att vi va för fega :) ha ha.  vi har oxå haft spa... (fått massage å så, ASSKÖNT! :)  )   men de bästa va juh mr å mrs kollo, ha ha tjejerna klädde ut sig till killar å killarna klädde ut sig till tjejer! ha ha, jag vann :P Elvis å jag som sjöng på Assö så hon knappt kunde andas (bokstavligen) Nelly å Bella som blev sura när jag asflumma en natt å kalleamig "Grodan" som nu har blivit mitt smeknamn på nåt sätt.... när vi kolla på film sista natten, till klockan 3 ... flottbygge, när våran ramla ihop så fort den komigt i vattnet, å när jag skulle lära Alex vett å etikett på finmiddagen ha ha, asså  jag har hafft så jävla kul och jag saknar redan alla sjukt mkt!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag saknar det och deej grodan !

2008-08-23 @ 13:55:08
URL: http://sandruus.webblogg.se/
Postat av: Allice Ballice :)

Hej elin din blogg er ju jättefin! hehe ja km på de nu seg som man e :)

2008-09-06 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0